4 Mayıs 2014 Pazar

about




Seden Sezer 1994 yılında Gazi Üniversitesin 'den, Resim öğretmenliği bölümünden mezun oldum. 1995 yılında İstanbul'da Atatürk Kız Meslek Lisesi'nde resim branş dalı öğretmenliğine başladım. 1998 yılında Moskova'ya taşındım.

12 yıl yaşadığı Moskova'da Moskova Türk Kadınlar Organizasyonu'nun yönetim kurulunda yıllarca çalıştım, başkanlığını yaptım. Organizasyon dahilinde resim dersleri, ahşap ve dekoratif boyama dersleri verdim. Kültürel geziler düzenledim, çeşitli sosyal etkinlik organizasyonlarında bulundum. Gazetem dergisinde genel yayın yönetmenliği ve kültür sanat editörlüğü yaptım. www.moskovalife sitesinde yardımcı editörlük ve yazarlık yaptım. "Gezgin Gözüyle Rusya ve Kafkasya" adlı kitapta Moskova gezileri ile ilgili yazısı yayınlandım. Memlekent dergisi Moskova sayısında dört yazım ve pek çok fotoğrafım yayınlandı. www.uzaklar.com da dahil olmak üzere pek çok internet sitesinde gezi yazılarım ve fotoğraflarım yayınlandı. Moskova'da yaşadığım yıllarda matruşka boyama ve palekh sanatı dersleri aldım. 2 yıl Boris Volegov atölyesinde yağlıboya resim çalıştım. Pek çok ünlüye Moskova'da rehberlik yaptım ve Moskova Türk Kadınlar Organizasyonu Çocuk Kulübünde çalıştım.

Türkiye'ye döndükten sonra özel bir hobi atölyesinde eğitmen olarak çalıştım ve Eylül 2014'de bir arkadaşımla birlikte açtığımız "Atölye Lavanta" da hobi dersleri vermeye devam ediyoruz...


4 yorum:

  1. takip edilmez mi hiç elimde olsa adım adım izlerim.şimdilik paylaştığınız güzellikleri hayırlı uğurlu olsun.kaç tane blog açarsanız açın ben hepsini ilgiyle takip ederim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben de burdayım. Güzel çalışmalarının, başarılarının devamını dilerim. Yeni bloğun hayırlı uğurlu olsun..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...